مطالب

هر آنچه که باید در مورد کاشت مو بدانید

توسط مارس 5, 2018 بدون دیدگاه

امروزه عده زیادی از مردم دچار طاسی و ریزش مو میشوند که آقایان به نسبت 70 به 30 به خانم ها می باشند.

عمدتا ریزش مومیتواند دلایل متعددی داشته باشد از جمله :

موارد ارثی، عوامل محیطی ومراقبت های نادرست (طرز بستن موها ،رنگ کننده های شیمیایی ،حالت دهنده های الکتریکی و…) .

کاشت مو

واژه کاشت مو در اصل به معنای پیوند طبیعی می باشد.

در گذشته کاشت مو توسط عمل های جراحی سنگین ،نامنظم و بی کیفیت ،هزینه های بالا،مدت زمان طولانی انجام کاشت مو ،عوارض زیاد و دوران نقاهت بلند مدت انجام میشد ،اما امروزه از کاشت مو دیگر حتی به عنوان جراحی هم به خاطر سهولت در انجام روشهای آن نمیتوان نام برد زیرا کاشت توسط پیشرفته ترین و و بروزترین دستگاه و ابزارها به وسیله مجربترین تیم کاشت مو و بدون هیچگونه عوارض و موارد فوق صورت میگیرد .

شرایط کاشت مو

شرایط کاشت موی هر فرد بستگی به بانک مو و قسمت اهدا کننده آن دارد،به صورتی که هرچقدر بانک مو و بخش اهدا کننده قوی تر باشد تراکم پیوند و کاشت مو بیشتری خواهیم داشت .

مراحل کاشت مو

1 برداشت با دستگاه ها مکانیزه و پیشرفته .

2 جداسازی فولیکولها (تارمو) وقرار دادن آنها در محل استریل .

3 اصلی و مهمترین بخش کاشت مو یعنی انتقال تار مو و قرار دادن ،کاشت آن در سطح خالی و کم پشت سر یا ناحیه طاس .

روشهای کاشت مو

Fut :در روش  Fut  فلپ یا نوار از پشت سر از نزدیکی گوش چپ تا نزدیکی گوش راست برداشته میشود و از آن موها را جداسازی کرده و کاشت میکنند .این روش دارای عوارضی مانند :جراحی ،بیهوشی ،دوران نقاهت بالا ،خط اسکار و…می باشد.

fit : در این روش بر خلاف روش fut برش و برداشت فلپ وجود ندارد ،ولی از عوارض بالایی مثل درد،خونریزی شدید،پرتی بسیار بالا،حالت عروسکی و پرتقالی مانند برخوردار است و دوران نقاهت طولانی مدت را به دنبال دارد .

Bht: در این نوع متد کاشت مو به جای برداشت مو از پشت سر و و قلپ مو از موهای سایر نواحی بدن همچون کمر،سینه،ران ها و هر جای دیگر که مو قابلیت برداشت را داشته باشد برداشت و در محل مورد نظر کاشت میشود .

Sut :اخرین متد پیوند مو و یکی از جدیدترین و بهترین شیوه کاشت مو می باشد که تمام ایرادات و عوارض درتمام روشهای دیگر کاشت مو در آن به طور کامل حذف شده به صورتی که کاشت مو بدون هیچگونه عوارض جراحی از جمله :درد ،خونریزی ،تورم ،جای بخیه ،جای اسکار و بدون دوران نقاهت بوده و در این روش با توجه به روش های دیگر تراکم کاشت تا 14000 تار مو می باشد، یعنی 3 برابر روشهای دیگر مانند :  futوfit  است.

نظر بدهید