جوانسازی  موثر و تخصصی با دستگاه لیزر اربیوم آخرین ورژن برند سایتون کشور امریکا

دستگاه لیزر سایتونکمپانی سایتون (Sciton) امریکا با ارائه دستگاه JOULE انقلابی بزرگ در زمینه درمان های پوستی با لیزر خلق نمود. این دستگاه به عنوان یک پلتفرم ماژولار امکان استفاده از لیزرهای مختلف را برای پزشکان فراهم می آورد.

طول موج پایه به کار رفته در این دستگاه نسل سوم لیزر اربیوم یگ (Er:YAG) می باشد. سایتون اولین و تنها دستگاه اربیوم یگ در دنیا می باشد که امکان کنترل و تنظیم تحریک گرمایی (Coagulation) را برای کاربر فراهم می آورد. در این حالت امکان استفاده از دستگاه و برخورداری از مزایای دو طول موج لیزر CO2 و Er:YSGG نیز میسر می باشد. بوسیله این دستگاه می توان پیشرفته ترین متدهای جوانسازی، از قبیل لایه برداری های سطحی و عمقی، میکروپیلینگ، لایه برداری فرکشنال، لایه برداری هیبرید (ترکیب همزمان جوانسازی تهاجمی و غیرتهاجمی) را اعمال نمود.

علاوه بر لیزر اربیوم یگ که در جوانسازی پوست بسیار ایمن است، با ارتقا و نصب لیزرهای مربوطه، به راحتی می توان درمان های دیگر، از قبیل رفع ضایعات عروقی، موهای زائد، لیپولیز را اعمال نمود.

از دیگر ویژگی های دستگاه سایتون، امکان نصب سیستم پیشرفته و موثر Broad Band Light) BBL) است. بی بی ال پیشرفته ترین پلتفرم آی پی ال است که به صورت مجزا و یا نصب بر روی سایتون در درمان موهای زائد، ضایعات عروقی، ضایعات پیگمانته و لکه های پوستی، چین و چروک های پوست، جوش های فعال و جای جوش های سطحی و عمقی تاثیر بسزایی دارد.

جوانسازی پوست را با دستگاهپیشرفته ی سایتون در کلینیک آریا تجربه کنید

 

شفاف سازی و رفع چین و چروک تخصصی زیر پوست با لیزر سایتون
مزایای سایتون
  • شفاف سازی و رفع چین و چروک
    زیر نظر متخصصین پوست،مو لیزر و زیبایی در کلینیک آریا
    لایه برداری سطحی و لایه برداری عمیق در یک جلسه برای جوانسازی فوق پیشرفته
    توسط لیزر فوق پیشرفته سایتون آمریکایی 217
  • رفع خال و کک و مک بدون ایجاد زخم و خونریزی
    رفع جای جوش و آکنه اسکارهای پوستی
جوانسازی پوست
لیزر اربیوم چیست؟

لیزر اربیوم دارای طول موج ۲۹۴۰ نانومتر است، این طول موج برای جذب آب پوست مناسب است. این میزان جذب آب فرایند برداشتن لایه پوست را تحت کنترل درمی‌آورد.

لیزر اربیوم برای ترمیم و جوانسازی پوست و کاهش چروک، جای زخم و جوش و تجمع غیریکنواخت رنگدانه‌ها به کار برده می‌شود. این لیزر برای برداشتن ضایعه‌های گوناگون پوستی (برجستگی‌ها و غده‌های پوستی) نیز کاربرد دارد.

مشاوره رایگان :

02126652542

02126652644

نظر بدهید