مطالب

کاشت مو به روش ترکیبی

توسط مارس 5, 2018 بدون دیدگاه

کاشت مو به روش ترکیبی FUT+FIT

در روش کاشت مو ترکیبی تعداد مو بیشتری کاشته می شود بدون اینکه رد عمل باقی بماند. در روش ترکیبی روز اول FUT و روز دوم FIT انجام می شود و هر مرحله ۱ منطقه از طاسی از بین میرود در نتیجه بیشترین مو در کمترین زمان ممکن کاشته می شود و از بانک مو بیشترین بهره برده می شود.

این روش در مواقعی که سطح طاسی سر زیاد است کاربرد بیشتری دارد. در این روش میتوان گرافت های بیشتری از بانک مو برداشت کرد این روش از حساسیت بالایی برخوردار است به این دلیل که موها باید به صورت نوار باریکی از پشت سر از منطقه ای برداشته شود که گیرنده هورمون نداشته باشد و دچارریزش نشود. همچنین باید به کشسانی بودن پوست سر توجه کرد.
در کاشت باید به عمق و زاویه کاشت توجه کرد تا بهترین نتیجه را بگیریم. در این روش گرفتهای تک مویی باید در قسمت جلویی سر کاشته شوند و گرفت های چند مویی در قسمتهای وسطی سر کاشته شود.

 

برای این که با روش برداشت و کاشت مو با عمل جراحی به شیوه FUT ، تارهای زیادی کاشته شود نیاز است شکاف پهنی از پشت سر شخص بیمار برداشته شود که عوارض آن جای شکاف زشتی میباشد که تا آخر عمر باقی خواهد ماند و باعث ایجاد ناراحتی بیمار و همچنین ناراحتی و جدان پزشک می شود. از یک طرف دیگر اگر قرار باشد تنها با روش کاشت مویی که نیاز به جراحی ندارد یعنی روش بدون جراحی FIT  تعداد تار موی زیادی کاشته شود مشکلی که فرد دچار آن میشود کم پشتی واضح و ناپسند پشت سر شخص است.متخصصان ما برای حل این مشکل به شما راه حل درمان و کاشت مویی ترکیبی اف آی تی و اف یو تی را پشنهاد میکنند.
همیشه افرادی که دچار ریزش مو و طاسی در منطقه وسیعی از سر خود هستند برای کاشت مو مراجعه می کنند که برای پوشاندن این مناطق به تعداد بسیار زیادی گرافت مو نیاز داریم اما در روش کاشت مو FUT یا روش FIT به تنهایی این امر نشدنی است یعنی  بدست آوردن این میزان از گرافت در یک روش کاشت موی نام برده شدنی نیست به همین دلیل برای این افراد از ترکیب هر دو روش FUT و FIT برای بدست آوردن مقدار گرافت مورد نیاز و در نتیجه ایجاد بیشترین تراکم موهای کاشته شده و پوشش دادن حداکثری منطقه طاسی استفاده می شود. در این روش اول یک مرحله روش FUT اجرایی میشود و سپس در همان روز یا حداکثر تا چند روز آینده یک مرحله FIT نیز انجام خواهد شد.

 

افزایش ۳۰درصدی در حجم تراکم مو بیمار بعد از کاشت مو را میتوان یکی از مزیت های این نوع کاشت مو نام برد.
کاشت مو با تراکم بالا و حجم عالی رضایت بیمار و آسوده خاطر بودن پزشک را به همراه دارد که این نوع کاشت ترکیبی این امر را اجرایی کرده است.

نظر بدهید